Mit motywacyjny – obalony

Mit motywacyjny – obalony

W dzisiejszym wpisie omówimy powody i metody na brak motywacji do treningów. Spójrzmy prawdzie w oczy – motywacja nie zawsze towarzyszy nam każdego dnia.

Mit motywacyjny 

Motywacja – ten głos w głowie, który często powstrzymuje się przed osiągnięciem rezultatów, na które zasługujesz. Jeśli kiedykolwiek opuściłeś trening, ponieważ “nie miałeś ochoty ćwiczyć” tego dnia, to dlatego, że brak motywacji Cię pokonał. Nie jest to koniec świata, bo wszyscy popełniamy błędy, i to te lekcje, które wyciągamy z naszych błędów przekształcają nas w silniejsze jednostki, więc nie daj się ponieść emocjom, jeśli starasz się zachować spójność ze swoim treningiem. 

Motywacja, która jest zwrotem krótkoterminowym

Motywacja oznacza robienie czegoś w oparciu o “to jak się czujesz” (jak wspomniano wcześniej – jeśli kiedykolwiek zrezygnowałeś z treningu, ponieważ “nie miałeś ochoty” ćwiczyć, to dlatego, że brakowało Ci motywacji do ćwiczeń). 

Jak być zmotywowanym przez cały czas?

Oto ironia, przyjacielu: Nie będziesz ciągle zmotywowany! “Co?!” To niemożliwe. Z pewnością muszę być zmotywowany, jeśli chcę ćwiczyć i przestrzegać mojego planu żywieniowego?! “Uwierz mi, przyjacielu – motywacja nigdy go nie przerwie, ponieważ to dyscyplina, która naprawdę niszczy wszystkie negatywne myśli i emocje, które przeszkadzają Ci w tworzeniu postępu, do którego dążysz, ponieważ DYSCYPLINA odnosi się do wykonania zadania NIEZALEŻNIE od motywacji

Doskonałym tego przykładem będzie twoja regularna praca: czy kiedykolwiek musiałeś wstać rano, bojąc się, że dostaniesz się do pracy przed 9 rano? Jeśli tak – to dlaczego, wciąż za każdym razem jesteś w pracy na czas; pomimo braku motywacji do robienia czegokolwiek? Jesteś zdyscyplinowany, przyjacielu. Jesteś zdyscyplinowany. To brakujący klucz. 

Powiedziawszy to – jeśli jesteś zdyscyplinowany na trening w dni, w których ustalasz sobie trening, i nadal jesz dobre, pełnowartościowe pożywienie, w przeciwieństwie do spożywania KFC, a następnie czujesz się tym zniesmaczony, że to robisz (c ‘mon, nawet ja czuję się winny!), wyniki będą mówiły same za siebie, kiedy pozostaniesz zgodny ze swoimi wysiłkami. 

A więc bez większego owijania w bawełnę, oto 3 sekretne strategie, które obiecałem Ci pokazać i, które umożliwią Ci przekroczyć własne granice za każdym razem jak trenujesz; pomimo tego jak bardzo możesz być niezmotywowany.

Zasada A.I.M 

Powiedziawszy to – kiedy ćwiczenie może być ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić po długim męczącym dniu, po prostu podejmij działania, rozpoczynając rozgrzewkę, aby zwalczyć swój brak motywacji. Włącz słuchawki i stwórz swoją ulubioną playlistę na Spotify, abyś mógł odpłynąć, a następną rzeczą jaką wiesz to: po prostu miałeś niesamowity trening! Działaj przyjacielu, a motywacja nadejdzie. 

Odnieś się do swojego “dlaczego”

Dlaczego zacząłeś ćwiczyć? Dlaczego chcesz nabrać formy? Jest to konieczne, ponieważ uznanie powodu, dla którego zacząłeś, będzie Twoim głównym paliwem do dalszego dążenia do przodu, gdy będzie ciężko. 

WSKAZÓWKA: Twoje “dlaczego” musi być związane emocjonalnie, aby być naprawdę silne. Moje pierwotne “dlaczego” polegało na osiągnięciu rozbudowania bicepsów, w taki sposób, aby przyciągnąć więcej dziewczyn, ale kiedy stałem się ekstremalnie niezmotywowany, to “dlaczego” nie wywoływało już u mnie tej iskry. Moje “dlaczego” nie było wystarczająco silne! Teraz jednak moim “dlaczego” jest ciągły rozwój, aby poprawić moją zdolność pomagania innym w osiąganiu celów w zakresie fitnessu i gimnastyki szybciej, aby nie musieli cierpieć przez wszystkie błędy i pułapki, z którymi ja się zmagałem. Widzisz różnicę?

“Zmiana nie dokonuje się bez bólu”, oznacza to, że jeśli twoje “dlaczego” może spowodować, że staniesz się niestabilny emocjonalnie, jest bardzo prawdopodobne, że twoje “dlaczego” jest naprawde dobre, dla twojego wewnętrznego ja. TO DOBRZE!

Nie porównuj siebie z innymi 

Ten punkt jest kluczowy, ponieważ w dzisiejszej erze miliona postów przesyłanych każdego dnia w mediach społecznościowych bardzo łatwo popaść w błędne koło, porównując własne postępy z innymi osobami w internecie. Chociaż być może słyszałeś banał, aby nigdy nie porównywać się do nikogo innego, często mówi się to z bardzo dobrego powodu: “Twoja jedyna konkurencja to ty sam!”.

Najmniejszy postęp, jaki zrobiłem, nastąpił, kiedy bardziej skupiłem się na postępie innych, niż swoim własnym. Kiedy zastanowisz się, o ile silniejszy i szczuplejszy jest ktoś w porównaniu z tobą, to jest to droga numer 1 do pożegnania się z poczuciem własnej wartości. Bez poczucia własnej wartości bardzo trudno jest nam w siebie uwierzyć. Wierzę w Ciebie, przyjacielu, możesz to zrobić! ZACZYNAJMY! Im bardziej skupisz się na sobie i tylko na sobie, tym bardziej będziesz szanować proces i doceniać, jak daleko zaszedłeś. Jeśli uszanujesz ten proces, zawsze przyniesie on w zamian rezultaty!

WAŻNA UWAGA: wiele z tego, co ludzie publikują w mediach społecznościowych, opiera się na “doskonałym obrazie”, co oznacza, że będą publikować zdjęcia lub filmy tylko wtedy, gdy będą w najlepszym wydaniu. Na przykład – wiele zdjęć z sześciopakiem abs, które widzisz, szybko się rozprzestrzeniają, kiedy ludzie zrobią zdjęcie z perfekcyjnym oświetleniem, gdy ich mięśnie są “napakowane”, co sprawi, że będą wyglądały na większe i smuklejsze podczas robienia zdjęcia. 

Z drugiej strony błędy i trudności, które napotykają, nigdy nie są publikowane, ponieważ to tylko pokazałoby ich w złym świetle. Na przykład – możesz zobaczyć faceta, który robi niesamowity zestaw wejścia siłowego, ale nigdy nie pokaże Ci wszystkich błędów, które popełnił zanim udało mu się zrobić idealny film!

Nie wierz we wszystko co widzisz w social mediach!

I proszę bardzo – oto wszystkie sekretne strategie, które pozwolą Ci na pójście naprzód i w górę, niezależnie od tego, jak możesz się KAŻDEGO DNIA

Motywacja jest świetna, ale tylko tymczasowa. Kiedy zastosujesz opisane powyżej strategie, nie będziesz wcale potrzebował motywacji, ponieważ popęd i pragnienie biegnące w twoich żyłach popcha cię przez dobre i złe dni, a po pewnym czasie wyniki twojego wysiłku zaczną się pokazywać!

Mam nadzieję, że to pomogło i, że w rezultacie osiągniesz swoje cele, więc podejmij działania już teraz!

 

49 komentarzy

Pingback: reviews of lexapro
Pingback: citalopram moa
Pingback: augmentin coverage
Pingback: depakote dr vs er
Pingback: diltiazem davis
Pingback: bayer aspirin
Pingback: semaglutide rash
Pingback: actos uspi
Pingback: snorting robaxin

Dodaj komentarz

Twój koszyk